23 Ocak 2013 Çarşamba

Javier RODRIGUEZ - Virginia PANDOLFI

"14-15 yaşlarında dans etmeye başladım, zaman içinde hem ülkedeki hem dünyadaki milonga organizatörleri benden gösteri istemeye başladılar. O zamanlar 'Profesyonel Tango Dansçısı' diye bir kavram yoktu. Juan Carlos Copes bir efsaneydi, ve Miguel Angel Zotto, Milena Plebs gibi isimler benden çok yaşlı olmasalar da bana bir o kadar seviyemin üzerinde görünüyorlardı. Ama, işler çok hızlı gelişti. Kendimi hızlı bir trenin içinde buldum, öyle ki tüm hayatımı içine çekti ve beni başka bir mesleği aklımdan bile geçiremeyeceğim bir noktaya getirdi. Ders veriyor, dans ediyor ve halen ders alıyordum. Tango dansı öyle sabır ve zaman isteyen bir şey ki, bir süre sonra başka bir şeyde kariyer yapamayacak duruma geliyorsunuz. Ama her şeyinizi vermelisiniz. Yarım bir adanmışlık, asla iyi sonuçlara varmıyor." Javier RODRIGUEZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder